RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

07.06.2023

‘On saura tout’ op LN24

LN24 lanceert een nieuw programma over de verschillende regio's in België

‘On saura tout’ op LN24

Eind augustus lanceert LN24 'On saura tout, PARTOUT en Belgique'. Een nieuw tv-programma, dat ook uitvoerig online te zien is, om alle actoren in de kijker te zetten die betrokken zijn bij de ontwikkeling van of het dagelijkse leven in verschillende regio's in België. RMB biedt verschillende crossmediale sponsoringformules aan met als belangrijkste troef: mogelijkheid tot integratie van de adverteerder in de editorial content.

 

'On saura tout, PARTOUT en Belgique' is binnenkort te zien op LN24. Het nieuwe programma wordt telkens één week per maand uitgezonden tussen augustus 2023 en maart 2024

 

Het programma dat wordt opgenomen in acht verschillende regio's (Picardisch Wallonië, Luik, Luxemburg, Namen, Henegouwen, Waals Brabant, Brussel, Vlaanderen) is sympathiek, verenigend en laat verschillende gasten aan het woord. Bedrijfsleiders, studenten, vrijwilligers, ambachtslui, kunstenaars, artiesten en experts zitten samen rond een tafel om te praten over hun ervaringen, moeilijkheden of ambities.

 

Elke dag van de week staat in het teken van specifieke thema's s (economie, innovatie, technologie, digital, duurzaamheid, mobiliteit, infrastructuur, werkgelegenheid, lifestyle, toerisme, enzovoort). De vragen die aan bod komen: Wat zijn in deze regio de troeven, de performante sectoren, de onmisbare spelers? Hoe word je ondernemer? Hoe kan je leven van je passie? Hoe word je een goede bedrijfsleider, hoe moet je rekruteren, welke opleiding volgen? Hoe zit het met de digitale transformatie, mobiliteit, verantwoorde impact? Afhankelijk van de regio zal er extra aandacht zijn voor transport, innovatie, ruimtevaart, industrie, jeugd, buurlanden, economische uitdagingen, enzovoort.

 

RMB biedt adverteerders de mogelijkheid om in te haken op dit nieuwe programma met rijke, boeiende inhoud, dankzij verschillende sponsoringformules: voor 1 dag, voor 1 week, voor 1 thema over de acht weken, enzovoort. Elke formule omvat TV- en digital returns (newsletter en website van LN24, sociale media). Een van de troeven van het commerciële aanbod is ongetwijfeld dat de adverteerder geïntegreerd kan worden in de editorial content van het programma (expert geeft uitleg, gasten in de studio, enzovoort).

  

Alle details over het programma en het sponsoringaanbod vindt u hier

  

Interesse? Aarzel niet contact op te nemen met uw gebruikelijke contactpersoon of mail naar sales@rmb.be.