RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

17.01.2018

RMB sponsor in 2018

Ook dit jaar steunt RMB verenigingen en initiatieven

RMB sponsor in 2018

Net als in 2017 zijn we dit jaar bevoorrechte partners van prestigieuze evenementen in de Belgische mediawereld.

 

Op 6 februari sponsort RMB de 'Gekozen Product van het Jaar'-wedstrijd. Het concept bestaat erin dat merken hun nieuwigheden laten beoordelen door de consument. De producten van de deelnemende merken worden verkozen via een onderzoek uitgevoerd bij een panel dat representatief is voor de Belgische bevolking.

Op 22 maart sponsort RMB de Best Brand Awards, een initiatief dat nationale merken of merken die massaal in België investeren onderscheidt. De beste merken worden geselecteerd via een online onderzoek, uitgevoerd door GFK bij een panel dat representatief is voor de Belgische consumenten.

En op 17 mei sponsort RMB de categorie 'Best Media Strategy' van de 'Annual Master in Media Awards', georganiseerd door CommPass (ex GRP) in samenwerking met de UMA. De 'Best Media Strategy'-prijs wil een mediastrategie belonen die zich het afgelopen jaar onderscheiden heeft door haar aanpak en haar uitvoering. De AMMA Awards bekronen de beste resultaten inzake media-expertise, met name op het gebied van onderzoek, mediaplanning en -strategie, vernieuwing en creatief mediagebruik.