Objectiviteit van de cijfers

Het bewijs in cijfers

Wie zijn de PRP+kids?

Wie zijn de PRP+kids?

Naar aanleiding van de 'Global Day of Parents' of Internationale Dag van de Ouders (1 juni) presenteert de marketingafdeling van RMB een dossier rond de doelgroep 'VVA met kinderen'. Wie zijn ze? Wat verbruiken ze? Hoe verschilt hun mediagedrag van dat van individuen zonder kinderen?  

Sociodemografisch profiel, houding t.o.v. merken of mediagedrag,… ontdek een selectie van learnings over de doelgroep 'VVA met kinderen':

  • De meerderheid is 24 tot 44 jaar: 77% van de individuen
  • Ze zijn trouw aan de producten die ze verbruiken: ruim 70% trouwe kopers
  • Ze houden van bio: 25% wekelijkse verbruikers
  • Ze kijken tv samen met de kinderen (coviewing): 38 minuten per dag
  • Velen van hen kijken video op een tablet: 21% liefhebbers
  • Ze luisteren veel naar de radio in de wagen: 27% van het volume 
  • Ze zoeken veel op online (search internet): 84% users
  • , enz.

 

Ook al zijn ze veel bezig met hun kids, toch zijn de VVA met kinderen grote mediaconsumenten!

 

Alle details vindt u in bijgaand persdossier