RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

02.02.2018

RMB wint aan stootkracht

Vanaf 3 april 2018 implementeert RMB een nieuwe organisatie!

RMB wint aan stootkracht

Op 3 april introduceert RMB een nieuwe structuur. Deze is responsiever, richt zich op de toekomst en plaatst de klant centraal in alle denkwerk. Tegelijk blijft ze de best mogelijke service bieden aan de merken in regie.

 

De nieuwe organisatie heeft vooral betrekking op onze afdelingen 'Sales' en 'Trading & Revenue'. Op commercieel vlak combineert ze drie aspecten: service, een luisterend oor en creativiteit. We willen nog beter in contact staan met onze klanten en focussen op hun behoeften. En met het oog op nog meer efficiëntie, breidt onze crossmediale aanpak zich uit tot al onze teams.

Wat de relatie met onze mediapartners betreft, zullen de belangrijkste uitwisselingen beheerd worden door een afzonderlijke afdeling. Deze nieuwe afdeling, 'Development & Partnerships' genoemd, heeft een tweevoudige missie: de relaties met de huidige mediapartners bestendigen om zo de inventarissen te vergroten, en de ontwikkelingsstrategie van het bedrijf uitvoeren, met name door te zoeken naar nieuwe samenwerkingen inzake content publishing.

Nog meer belangrijke elementen in de nieuwe structuur zijn: de oprichting van een cel die zich toelegt op de creatieve exploitatie van onze merken, de introductie van een cel 'data & insights' die instaat voor het datagebruik in het bedrijf en de integratie van de digitale ontwikkeling in alle lagen van de regie.

Vanaf 3 april zijn we nog beter opgewassen tegen de uitdagingen die de reclamemarkt moet aangaan in een constant evoluerend medialandschap. Bent u er klaar voor om samen met ons nog meer 'remarkable' projecten te realiseren?

 

Meer details over onze nieuwe organisatie vindt u in ons persbericht.