Wie zijn wij?

RMB, bedenker van crossmediale oplossingen

Via de verschillende merken die we vertegenwoordigen, bieden we uiteenlopende manieren van reclamecommunicatie. Deze zijn allemaal toegankelijk voor nationale adverteerders, en de meeste radio-/tv-merken zijn ook beschikbaar voor regionale reclame tegen een aangepast tarief.

 

Video

RMB commercialiseert de reclameruimte van een scala aan lineaire televisiezenders: La Une (RTBF), La Deux (RTBF), AB3 (GROUPE AB), ABXPLORE, (GROUPE AB), Be tv en NRJ Hits.

RMB beheert ook de video-inventaris van een groot aantal belangrijke Belgische websites of digitale platformen: alle websites van de RTBF (inclusief het platform Auvio), IPM Advertising, Sellbranch, ab3.be en nrj.be.

Met deze portefeuille van generalistische en/of gerichte merken bieden we de mogelijkheid om een breed en gevarieerd publiek, maar ook specifieke verbruikerssegmenten te bereiken.

Audio

Wat 'offline' betreft, commercialiseert RMB de reclameruimte van vijf RTBF-radio's (La Première, VivaCité, Classic 21, Pure, Musiq’3), van de muziekzender NRJ en van DH Radio.

Op digitaal vlak beheert RMB de audio-inventaris van de RTBF-websites (radiowebsites, Auvio & Tarmac) en van nrj.be.

Dankzij deze verscheidenheid van perfect complementaire dragers, kan de adverteerder met ons aanbod mikken op verschillende luisteraarsgroepen met een duidelijke luistermotivatie.

Interactive

Met 'Ekho', een mobiele app waarmee de kijkers in real time kunnen reageren tijdens de live tv-programma's, begon RMB onlangs zijn reclameactiviteit te ontplooien op het gebied van interactieve mediamerken.

Binnenkort wordt deze afdeling van de RMB-portefeuille nog aangevuld met andere merken.