Wie zijn wij?

Via de verschillende merken die we vertegenwoordigen, bieden we uiteenlopende manieren van reclamecommunicatie. Deze zijn allemaal toegankelijk voor nationale adverteerders, en de meeste radio-/tv-merken zijn ook beschikbaar voor regionale reclame tegen een aangepast tarief.

 

Video

RMB commercialiseert de reclameruimte van een scala aan lineaire televisiezenders: La Une (RTBF), Tipik (RTBF), AB3 (GROUPE Mediawan), ABXPLORE, (GROUPE Mediawan), LN24 en Be tv.

RMB beheert ook de video online & display-inventaris van een groot aantal belangrijke Belgische websites of digitale platformen: alle websites van de RTBF (inclusief het platform Auvio), ab3.be, nrj.be (inclusief NRJ Play) en ln24.be.

RMB is ook de commerciële vertegenwoordiger voor online video op de websites van Sellbranch, een afdeling van Azerion.

Verder commercialiseert RMB eveneens de digitale ruimte (video online & display) op de websites van mediagroep France Télévisions die bezocht worden via Belgische IP's.

Met deze portefeuille van generalistische en/of gerichte merken bieden we de mogelijkheid om een breed en gevarieerd publiek, maar ook specifieke verbruikerssegmenten te bereiken.

Audio

Wat 'offline' betreft, commercialiseert RMB de reclameruimte van zeven RTBF-radio's (La Première, VivaCité, Classic 21, Tipik, Musiq’3, Viva+ en Jam), van de muziekzenders NRJ en NRJ+, van FUN Radio Belgique en van LN RADIO.

Op digitaal vlak beheert RMB de audio-inventaris van de RTBF-websites (radiowebsites, Auvio & Tarmac), van nrj.be (inclusief NRJ Play) en van funradio.be.

RMB is ook commercieel vertegenwoordiger voor de verkoop van audioruimte op de Radio France-website die bezocht wordt door Belgische IP-adressen, én voor de ruimte van de groep NRJ France (inclusief radio ‘Rire & Chansons’) die populair is bij het Franstalige Belgische publiek.

Dankzij deze verscheidenheid van perfect complementaire dragers, kan de adverteerder met ons aanbod mikken op verschillende luisteraarsgroepen met een duidelijke luistermotivatie.