Online adverteren: wat zijn de voordelen?
De impact van display
Wilt u de aandacht van uw doelpubliek trekken en deze mensen naar uw producten of diensten leiden? De display is een uitnodigend en flexibel reclameformat. Ontdek met RMB de vele online-reclamemogelijkheden op websites, apps of digitale platformen. Uw boodschap wordt overgebracht in een context van kwalitatieve content, die voornamelijk gericht is op informatie en entertainment.
Creëer interactie met uw consumenten
Alle generaties van individuen zijn in hun dagelijkse zoektocht naar informatie of diensten steeds meer digitaal geconnecteerd. Adverteert u lokaal, regionaal of nationaal? Display biedt u een scala aan oplossingen om uw doelgroep te bereiken waar hij op internet bezig is.
Betrokkenheid: display advertising zorgt voor grote interactiviteit die de betrokkenheid vergroot en de gebruikerservaring concreter en immersiever maakt. Stimuleer uw klanten om uw reclame aan te klikken en erop te reageren.
Conversie & optimalisatie: monitor uw displaycampagnes in real time, dankzij tools voor gedetailleerde reporting (RTO). Meet de impressies, clicks en andere belangrijke indicatoren om uw ads continu te optimaliseren en effectiever te maken.
Veiligheid: met RMB adverteert u in een premium omgeving. Ons netwerk van partnersites zorgt ervoor dat uw boodschap wordt verspreid in een veilige en hoogwaardige context, waardoor de geloofwaardigheid en impact van uw campagnes maximaal is. Uw reclame wordt gezien in de best mogelijke omstandigheden.
Riante en diverse displayformaten
Display biedt een ruime keuze aan creatieve mogelijkheden, waarmee u uw doelgroep op impactvolle manier kunt bereiken.
Optimale zichtbaarheid: display ads kunnen statische, geanimeerde of interactieve banners zijn. Elk format is ontworpen om de aandacht van de gebruiker te trekken en hem naar uw website of aanbieding te leiden.
Leads genereren: display advertising is een uitstekende manier om leads te genereren omdat het de mogelijkheid biedt gebruikers aan te trekken met interactieve en visuele formats. Identificeer de mensen die belangstelling toonden voor uw aanbod, trek ze aan en zet deze contacten om in potentiële klanten.
Geschikt voor elk toestel: uw displaycampagnes kunnen uitgerold worden op elk type toestel: computer, smartphone en tablet. Profiteer van continue aanwezigheid op alle digitale media die uw doelgroep gebruikt.
Ontdek de verschillende display-formats: interactive banner, floor ad, large banner, pause button, half-page ad, sponsored links, IMU, enzovoort.
Hoeveel kost een banner op internet?
Het budget van een displaycampagne wordt bepaald op basis van het aantal contacten (impressies) dat u met uw ad wilt behalen bij uw doelgroep. Het wordt berekend door het aantal gewenste impressies te vermenigvuldigen met de CPM (kost per duizend impressies). Deze CPM varieert afhankelijk van het gebruikte formaat, de uitzendcontext en de geselecteerde targetingcriteria.
Display biedt een onvergelijkbare flexibiliteit op het gebied van tijdsduur en budget. Of u nu een KMO bent of een groot nationaal merk, u kunt uw campagnes makkelijk aanpassen aan uw behoeften en middelen, zowel voor eenmalige acties als voor strategische marketingstrategieën (lange termijn).
Toegangsbewijs display
Precies targeten voor maximale impact
Dankzij de 200 datasegmenten die RMB biedt, kunnen uw displaycampagnes uiterst precies worden getarget. Gebruik geografische, demografische, gedrags- en contextuele criteria om op het juiste moment de mensen te bereiken, die het meest geïnteresseerd kunnen zijn in uw producten of diensten. Zo verzekert u zich van een maximale ROI!
Display is goed. En in combinatie met een ander medium nog beter!
Display is een reclameformat dat, als het afzonderlijk wordt gebruikt, zeer effectief blijkt te zijn. Gebruikt u het in een crossmediale aanpak, dus in combinatie met video, audio of bioscoop, dan worden de troeven van display advertising vertienvoudigd.