Kondig de release van uw nieuw product aan en definieer duidelijk de plaats ervan op de markt
Breng uw merk in herinnering bij uw doelgroep en benadruk energiek de positionering ervan.
Wilt u uw merk een boost geven en het publiek eraan herinneren dat uw product uniek en kwaliteitsvol is? Uw merk linken aan topevenementen is een doeltreffende manier om precies daar waar uw huidige of toekomstige klanten een intense ervaring beleven, zichtbaarheid te creëren.
Naast de acties op het event zorgt uw aanwezigheid in de media ervoor dat uw doelgroep de positieve field-ervaring kan verlengen en niet om uw product heen kan.
Laat u inspireren door de uitgebreide, crossmediale actie, beklemtoond met video's op de sociale media, die RMB in samenwerking met Tipik voor de Nationale Loterij uitrolde. Met deze campagne kon het merk Win for Life maximale zichtbaarheid creëren op de grote zomermuziekfestivals van 2024 en zijn belofte van 'levenslang winnen' waarmaken.
Tv dekking (18-44 jaar)
Digital reach (aantal individuen)
Total video views
De Nationale Loterij wil zijn merk Win for Life een nieuwe impuls geven en zijn spelers eraan herinneren dat het product zich onderscheidt van de klassieke krasloten. Win for Life biedt immers een levenslang inkomen, maand na maand, jaar in jaar uit. Als partner van heel wat zomerfestivals, maakt Win for Life gebruik van deze periode om de belofte van 'herhaling' kracht bij te zetten: 'festivals naar hartenlust, de hele zomer, de hele zomer, de hele zomer'.
Doelstelling? Een campagne die de aanwezigheid van Win for Life 'in the field' versterkt met een dynamische, positieve aanpak, en de vrolijke, feestelijke tone of voice van festivals.
Win for Life is één van onze vlaggenschipproducten. Het populaire kraslot bestaat al vele jaren, maar het merk had nood aan een herlancering. We wilden de USP van het product - levenslang elke maand een mooi bedrag winnen - op frappante manier onder de aandacht brengen. In onze campagnes en in het partnership met het creatieve team van RMB hebben we volop ingezet op het begrip 'herhaling'. Dankzij de samenwerking met Tipik konden we twee reporters naar de grootste festivals sturen, om er - elke keer weer - naar hartenlust van te genieten. Een creatieve samenwerking die helemaal aansluit bij het nieuwe imago dat Win for Life wil invoeren, en die ontzettend veel zichtbaarheid en activatie genereerde.
In samenwerking met Tipik lanceert RMB de 'Tipik Reporters'-wedstrijd. Het idee? Twee reporters selecteren die digitale content moeten creëren rond zes festivals: Couleur Café, Rock Werchter, les Ardentes, Dour Festival, Ronquières Festival en Pukkelpop. Dankzij Win for Life nemen de winnaars van de 'Tipik Reporters'-wedstrijd gratis deel aan deze zes evenementen en krijgen ze een topsmartphone om hun reportages te maken.
Hoofdpunten van het concept:
RMB maximaliseert de brand exposure van Win for Life met een crossmediale strategie die televisie, radio, digitaal en sociale media combineert.
Alomtegenwoordig merk:
De Win for Life-campagne slaagde erin de aandacht van zijn publiek te trekken, dankzij een impactvolle crossmediale strategie die het innemende en dynamische merkimago helemaal tot zijn recht liet komen.
Uitstekende resultaten in alle media:
Kondig de release van uw nieuw product aan en definieer duidelijk de plaats ervan op de markt