RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

24.06.2022

RMB wint vijf AMMA's!

Op 16 juni sleepte RMB op de AMMA Ceremony 2022 vijf awards in de wacht

RMB wint vijf AMMA's!

RMB wint GOLD in de categorie 'Media Sales House of the Year', nogmaals GOLD in de categorie 'Innovation & Development of the Year' met Bpost en Space, tweemaal SILVER met Dentsu in de categorieën 'Best Use of Data' en 'Best Use of 1 Medium' en BRONZE opnieuw in de categorie 'Innovation & Development'. Deze 16e editie van de AMMA Awards is een bekroning van de inzet van onze regie: zes ingediende dossiers, vijf nominaties in de lijst van finalisten en vijf prijzen gewonnen in de final race!

 

 

 

RMB diende zes dossiers in voor de AMMA Awards 2022. Vijf daarvan werden geselecteerd door de jury en opgenomen in de lijst van finalisten! Dit maakt van RMB de meest genomineerde regie en ook een van de meest genoemde bedrijven van alle deelnemende reclamespelers in de 16e editie van dit prestigieuze evenement.

 

Op 16 juni, tijdens de laatste etappe van de competitie, sleepte RMB vijf prijzen in de wacht. Elk genomineerd dossier ontving een AWARD. RMB is een van de meest bekroonde deelnemers van de AMMA 2022!

 

 

Deze onderscheidingen zijn een beloning voor het uitstekende werk dat al onze teams in 2021 hebben geleverd.

 

Verleden jaar - toen de economische context nog steeds hinder ondervond van de coronacrisis - besloot RMB niettemin om op grote schaal te investeren in de ontwikkeling van zijn activiteiten, structuur, teams, tools, klantenservice en vooral zijn innovatieve reclameoplossingen.

 

Samengevat onderscheidde RMB zich vooral op vier niveaus: de verwerking en exploitatie van data, het testen van nieuwe technologieën, de inzet van creativiteit en de optimalisering van klantenrelaties.

 

RMB sloeg de handen ineen met experts en gerenommeerde spelers om 'de vooruitgang' te bevorderen. De regie werkte samen met nationale spelers om Belgische reclame-ecosystemen te ontwikkelen die kunnen wedijveren met de grootste internationale concurrenten op het vlak van waarde creëren.

 

Het is ook in die zin dat RMB zeer nauw samenwerkte met de mediabureaus en adverteerders: elke test, elke innovatie had tot doel te voldoen aan een specifieke verwachting en briefing van de klant. 

 

Dank aan alle juryleden van de AMMA 2022

om de kwaliteiten van onze medewerkers in de schijnwerpers te hebben gezet.