Persberichten

26-01-2017

Parismatch.be in regie

RMB commercialiseert videoaanbod van PARISMATCH.BE.

 

IPM vertrouwt RMB de exclusieve commercialisering toe van videoruimte op de nieuwe Belgische website van Paris Match, gelanceerd op 20 januari 2017.

 

De IPM Groep en RMB, die al partners zijn in de verkoop van reclameblokken op DHRadio, breidden in maart 2015 hun samenwerking uit voor de commercialisering van videoruimte op dh.be, lalibre.be en cinebel.be. Met de start van 2017 bevestigen beide bedrijven hun wederzijds vertrouwen: RMB wordt de regie van het videoaanbod van parismatch.be, de gloednieuwe website van IPM.

 

Emmanuel Denis, Sales Advertising Director van IPM Advertising, verduidelijkte onlangs aan de pers: "Parismatch.be wil de adverteerders elegant ogende en impactrijke ruimte bieden; duidelijk geïdentificeerde merkcontent die de bezoeker een meerwaarde verschaft. Vanuit dit oogpunt zal parismatch.be alle formats inzetten om zijn doelstellingen te bereiken."

 

Yves Gérard, General Manager van RMB, preciseert: "Paris Match is een mooi, bijzonder aantrekkelijk merk dat grote bekendheid geniet. We juichen de lancering van een website voor België toe. Wat reclame betreft hoort parismatch.be perfect thuis in het premium videoaanbod van RMB".

 

Meer info? Neem contact op met Antonine Seynaeve, Sales Director (a.seynaeve@rmb.be).