Het EK in cijfers

Het EK in cijfers

In deze editie van ‘Think ahead’, RMB's rubriek om insights te delen die het marketingdenken kunnen inspireren, focust de MarCom-afdeling zich op de analyse van tv- en digitale performances van het EK voetbal. Het evenement brengt wereldwijd miljarden voetbalfans samen. Welke kijkerscijfers stelden we bij ons vast? En wat is er bijzonder aan het kijkerspubliek? Ontdek snel en eenvoudig de belangrijkste learnings via een videopodcast. Voor wie nog meer wil weten, zijn er aanvullende gegevens beschikbaar in Powerpoint.

  

   

 

Kerncijfers EK 2020

  

Geen tijd gehad om alles uit bovenstaande video te noteren? Dit zijn de kerncijfers van Euro 2020!

Ook al is het een vierjaarlijks terugkerend toernooi, het EK voetbal blijft één van de evenementen die zowel op televisie als op internet het grootst aantal kijkers aantrekt. Daarom is het ook een buitengewoon uitstalraam voor adverteerders die maximale zichtbaarheid zoeken.

 

 

Samenvatting in Powerpoint

 

Voor wie graag de Euro 2020-performances in detail wil bekijken, maakte de MarCom-afdeling van RMB een samenvatting in deze slideshow.

  

Get inspired by our expertise !

THINK AHEAD.