Bied uw klanten relevante content en een betere consumentenervaring aan!
Bouw een relatie op met uw klanten en bind ze met speciaal voor hen gemaakte content.
Wilt u bekender worden bij uw doelgroep en er een betrokken band mee smeden? Podcasts zijn een immersieve en boeiende manier om uw doelgroepen te bereiken, en hen bovendien informatie te bieden die hen uitermate interesseert.
Een innovatief uitzendformat combineren met een verbindend thema kan het verschil maken in uw communicatiestrategie.
Laat u inspireren door de podcastreeks ‘Nonante Minutes’, geproduceerd voor Napoleon Sports & Casino. Met deze reeks slaagde de adverteerder erin om op een originele manier de aandacht van voetbalfans te trekken én zijn merkimago te versterken.
video views op YouTube
luistersessies op Spotify & Deezer
impressies op Facebook & Instagram
Napoleon Sports & Casino wil bij de sportfans in het algemeen en de voetbalfans in het bijzonder bekender worden door boeiende content aan te bieden, die strookt met wat de doelgroep verlangt.
De uitdaging? Content aanbieden die zowel entertainend als informatief en uitnodigend is om een publiek van fans te bereiken.
RMB en zijn creatieve cel ontwikkelen en realiseren voor Napoleon Sports & Casino een reeks podcasts van telkens anderhalf uur, over de Belgische voetbalactualiteit. Deze podcastreeks, 'Nonante Minutes' genoemd, valt op door de directe tone of voice en gepersonaliseerde aanpak.
Hoofdpunten van het concept:
Het RMB-team ontwikkelde een op maat gemaakte uitzendingsstrategie, waarbij het publiek van de streamingplatformen en dat van de sociale media werd benut om het bereik van het project te maximaliseren. ‘Nonante Minutes’ is veel meer dan een gewone podcastreeks; het is een wekelijks programma dat de echte liefhebbers verenigt.
Cross-platform uitzending:
Het ‘Nonante Minutes’-project toont aan dat het mogelijk is om nieuwe mediamogelijkheden te verkennen, die verder reiken dan de traditionele kanalen. Deze dynamische podcast combineert originaliteit en relevantie door bekende sporters te verbinden met deskundige hosts. Op die manier slaagt de adverteerder erin de aandacht van zijn doelgroep te trekken.
Goed presterende campagne:
Bied uw klanten relevante content en een betere consumentenervaring aan!